لایسنس Cisco ISE و ویژگی‌های لایسنس روتر سیسکو

لایسنس Cisco ISE

لایسنس سیسکو ISE امکان مدیریت ویژگی‌ها و دسترسی‌های برنامه را فراهم می‌کند، مانند تعداد End Point فعال همزمان که می‌توانند در هر زمان از منابع شبکه Cisco ISE استفاده کنند.لایسنس در Cisco ISE به عنوان بسته‌های مبتنی بر ویژگی ارائه می‌شود که در آن ویژگی‌های مختلف توسط هر نوع لایسنسی پشتیبانی می‌شود.همچنین لایسنس‌های سطح بالاتر شامل تمام ویژگی‌های سطح پایین‌تر است.به عنوان مثال، لایسنس ISE Premier شامل تمام ویژگی‌هایی است که با لایسنس‌های ISE Advantage و ISE Essential نگاشت شده‌اند.به طور مشابه، لایسنس ISE Advantage شامل تمام ویژگی‌هایی است که با لایسنس ISE Essential نگاشت شده‌اند.با مدل جدید می‌توانید بدون نیاز به لایسنس Essentials، لایسنس پریمیر یا مزیت را مستقیماً خریداری کنید. Cisco ISE یک راه حل مبتنی بر اشتراک است. لایسنس‌های  Cisco ISEبرای دوره‌های 1، 3 و 5 ساله در دسترس هستند.سه سال انتخاب پیش‌فرض در تجارت Cisco  (CCW) است و می‌توانید مدت زمان مورد نیاز خود را هنگام پیکربندی سفارش خود انتخاب کنید. در پایان دوره خریداری شده، می توانید:

  • لایسنس‌های Cisco ISE خود را برای مدت مشابه یا مدت دیگری تمدید کنید.
  • اشتراک لایسنس Cisco ISE خود را لغو کنید.
  • خرید لایسنس جدید به دلیل فسخ همزمان لایسنس‌ها.

درباره لایسنس روتر سیسکو

Cisco Router شبکه مبتنی بر هدف را برای شبکه‌های WAN، LAN و ابر فراهم می‌کند.روترهای شبکه Cisco  شامل تجزیه و تحلیل پیشرفته، بهینه سازی برنامه، تامین خودکار و امنیت یکپارچه برای ارائه یک راه حل کامل و اثبات شده است.

با Cisco SD-WAN و Cisco DNA Center، کسب‌ و کارها می‌توانند ارائه چندین شعبه را خودکار کنند.همچنین می‌توانید انتخاب مسیر هوشمند و کنترل برنامه را با استفاده از حداقل برنامه نویسی و سفارشی سازی فراهم کنید.روترهای با کارایی بالا عملیات شبکه را ساده می‌کنند.همچنین می‌توان هزینه‌ها را کاهش داد، استقرار شعبه شما را سرعت بخشند و معماری شبکه شما را چابک‌تر کنند.چه به یک کسب و کار کوچک، شعبه، لبه، سازمانی، صنعتی یا روتر مجازی نیاز داشته باشید، مجموعه گسترده روترهای شبکه Cisco مدیریت و انعطاف پذیری سراسری را برای شبکه های WAN، LAN و ابری شما ارائه می‌دهد.

با تجزیه و تحلیل پیشرفته، تامین خودکار و امنیت یکپارچه، یک شبکه هوشمند بسازید.

ویژگی‌های لایسنس روتر سیسکو

  • از کاربران و داده‌های خود محافظت کنید: با احراز هویت قابل اعتماد، رمزگذاری قوی و تقسیم بندی، امنیت را از WAN به ابر افزایش دهید.
  • استقرار خود را تسریع کنید: ​خدمات شبکه یکپارچه را بر اساس تقاضا در هر مکان و هر زمان مستقر کنید.
  • تغییر تجربه برنامه: تجزیه و تحلیل عمیق، دید و کنترل را دریافت کنید تا تجربه برنامه عالی را به زیر ساخت عملیات خود تبدیل کنید.
  • مدیریت شبکه را متمرکز کنید: با حفظ Policy در هزاران سایت، به راحتی SD-WAN و امنیت را مستقر کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید